Tuesday, December 1, 2009

Nurul, rahsia bagaimana terbentuknya AutoMLMAnda

*************************************************
Setupkan sistem marketing anda yang boleh menarik ramai prospect.
dan mampu bergerak dengan sendirinya secara automatik
http://www.website4free.ws/gdi.html
*************************************************

Salam sejahtera Nurul, kita jumpa lagi hari ini.

Ramai yang bertanya, kenapa saya mencadangkan bagi memiliki
website, kita kena daftar dengan GDI.

Jawapannya ialah:
Saya telah menjalankan perniagaan GDI lebih kurang 9 bulan yang lalu,
saya menggunakan cara lama untuk mempromosikan GDI kepada ramai
orang secara online dan offline.

Sistem affiliatenya memberikan pulangan yang setimpal dengan apa
yang saya usahakan. Bulan pertama dan kedua saya belum mendapat
apa-apa lagi dari usaha saya, tetapi network saya berkembang
didalam dan luar negara kerana ia merupakan perniagaan antarabangsa.

Selepas sembilan bulan saya mengusahakan GDI, hasilnya diluar jangkaan.
GDI menghantar komisyen kepada saya dalam bentuk cek setiap bulan.
Dan nilai cek saya semakin bertambah dari sebulan kesebulan. Jumlahnya
memang tidak dapat saya bayangkan diperingkat awal dan memang tak
masuk akal tapi itulah kenyataan.

Jadi saya fikirkan, jika anda ingin mengembangkan perniagaan anda
sendiri, peringkat awal anda memerlukan duit, mana nak dapat duit untuk
pastikan anda boleh menggerakkan perniagaan anda itu, mana nak dapat
duit untuk membayar hutang2 yang memang sedia ada setiap bulan
sedangkan kebiasaannya perniagaan anda sendiri masih belum bertapak
kukuh lagi.

Contohnya, jika anda mempunyai perniagaan menjual kain batik, anda
akan menjalankan perniagaan anda secara AutoMLMAnda, anda akan
cipta website penjualan kain batik, anda akan setup auto responder,
anda akan setup marketing system, peringkat awal seperti biasa
perniagaan anda mula menapak didalam dunia cyber. Jadi tempoh
permulaan itu anda memerlukan modal untuk survive. Mana nak dapat
duit untuk bantu kehidupan anda diperingkat awal......jawapannya
sistem affiliate GDI dan Awaber.

Dengan sumber kewangan affiliate tersebut saya berhenti kerja, saya
pergi bercuti dengan keluarga, saya beli kenderaan yang saya inginkan,
saya bayar hutang dengan komisyen tersebut, saya lakukan perkara
yang saya impikan dan tidak dapat dilakukan semasa saya sibuk
dicengkam kerja dan beban hutang, dan yang penting saya ada masa
untuk mencipta AutoMLMAnda khas untuk Nurul.

Ramai juga yang ingin tahu berapa pendapatan affiliate komisen saya
dalam GDI dan Awaber. Banyak Nurul !!, memang banyak.
Sebab itu jika anda buat benda yang sama dan dimudahkan lagi dengan
adanya AutoMLMAnda, saya jamin pendapatan anda dalam sistem
affiliate ini sahaja akan dapat membantu anda ketika anda mengembangkan
perniagaan utama anda sendiri. Dan pendapatan anda akan jauh lebih
banyak dari saya dalam tempoh tersebut kerana dulu saya tak ada
AutoMLMAnda, tetapi sekarang anda sudah ada kenderaan yang terbukti
memang laju pergerakkannya.

Anda boleh lihat keupayaan youtube untuk mempromosikan perniagaan
anda nanti, dan belajarlah menggunakannya seperti yang saya ajar
dalam AutoMLMAnda.

Anda lihat sendiri apa yang saya dapati didalam sistem Affiliate
GDI ini:

http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=I6mGF&m=1kB998Ve_CnoRm&b=HmXZki0MVpw1e2keLG53yA

Kita jangan sentuh pendapatan saya dalam Awaber dahulu kerana saya
baru menggunakan awaber. Baru tiga kali dapat cek nilai pun belum besar
sangat, tapi lepaslah duit rokok dengan duit minyak untuk setiap bulan.

Sebab itulah saya menyuruh anda mendaftar dengan GDI sebagai alat
untuk mendapatkan website dan Awaber sebagai autoresponder, kerana
saya ingin anda, Nurul !!, untuk mendapat yang lebih besar
daripada itu. Saya yakin AutoMLMAnda bukan hanya sekadar mampu
mengembangkan perniagaan anda sendiri tetapi menjana pendapatan
diluar jangkaan anda sendiri.

Jadi jangan lupa cara-cara nya:
1. Daftar GDI untuk website, kembali semula ke http://www.website4free.ws/gdi.html

2. Daftar awaber untuk autoresponder, kita perlu kembali semula
ke http://www.website4free.ws/gdi.html

kemudian anda daftar untuk mendapatkan affiliate untuk Awaber. Modal
lebih kurang RM100 setiap bulan untuk kedua-dua affiliate itu. Website
dan Autoresponder. Kalau anda upah webiste designer pun jauh lagi
mahal. Jika anda mengambil kerani pun jauh lebih mahal dan pasti
kedua-dua sistem affiliate ini jauh lebih cekap daripada 5 orang
kerani sekali pun.

2. Gunakan ketiga-tiga pages yang ada dalam tutotialgdi.ws iaitu
landing page, tahniah.html dan AutoMLMAnda, copy sahaja, anda boleh
copy menggunakan demo atau lebih baik copy terus dari web saya,
gunakan NVU. Tukarkan link menjadi link affiliate GDI dan Awaber
anda dan jadikan ia page anda, contohnya
http://Nurul.ws/AutoMLMAnda.html dan upload ke
domain anda (gunakan FilleZilla).

3. Ciptakan satu lagi page utk pernigaan anda sendiri dan masukkan
iklan perniagaan anda di "Langkah 4" didalam AutoMLMAnda. Contohnya
perniagaan kain batik sendiri. Anda sudah boleh buat sendiri website
bukan? Gunakan NVU.

4. Iklankan di youtube, tambah ahli di Facebook dan twitter setiap
hari, setupkan profile secantik mungkin, update di facebook dan
twitter selalu, juga myspace.

5. Selalu rujuk di http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=I6mGF&m=1kB998Ve_CnoRm&b=czuiUUiQ980ep5F.GN3lSg untuk cara
promosi terbaru yang saya kongsi bersama anda. Lakukan apa yang
disarankan, jangan setakat baca sahaja, and you on your way to the top.

http://www.website4free.ws/gdi.html
*******************************************************
Nurul, untuk pengetahuan anda,

AutoMLMAnda terhasil selepas kajian mendalam mengapa ramai orang
di USA dan Europe berjaya menjana pendapatan lumayan dalam GDI.
Saya laburkan banyak wang untuk mendapatkan rahsia tersebut, dan
jawapannya ada dalam spiderweb marketing dan MLMLeadPro. Tetapi
itu hanya banyak untuk orang barat. Jadi saya meluangkan banyak masa
untuk mencipta sesuatu seperti itu tetapi khusus untuk orang Melayu
di Malaysia, Indonesia, Singapura dan Brunei atau sesiapa sahaja yang
faham menggunakan bahasa Melayu. Tidak ada masalah bagi saya
menceritakan semua ini kerana di Malaysia sahaja lebih 15 juta
menggunakan internet. Belum dicampurkan lagi dengan negara serantau.
Market anda terlalu luas.

Itu belum lagi saya ciptakan untuk anda bahagian kedua AutoMLMAnda
dengan menggunakan Bahasa Inggeris, your business will go wild, global,
just stick together with this AutoMLMAnda, kita akan bergerak bersama-sama.

Pengumuman:

Saya akan tetapkan satu waktu setiap minggu menggunakan live video
tutorial dan apa yang anda perlu lakukan, siapkan soalan untuk ditanya,
dan saya akan jawap secara live!!. Tarikh dan masa akan diberi tahu
kemudian.

http://www.website4free.ws/gdi.html
***********************************************
Terima Kasih
Dazarul Hj.Mohd Badarudin
+6 013-5305307
http://www.website4free.ws/gdi.html
Ipoh, 31350 Perak, MALAYSIA.

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?nEzMjKwstCycHAzMzGzMtGa0zGyc7KzMHA==

No comments:

Post a Comment