Sunday, December 6, 2009

Nurul, cuba mencari bagaimana Top Earner dapat memanipulasikan dalam youtube.

*******************************************************************
Jadikan perniagaan anda auto-pilot. Bergerak sendiri, mencari
pelanggan sendiri, menjual barangan sendiri dan berkembang sendiri.
http://www.website4free.ws/gdi.html
*******************************************************************

Nurul,

Satu rahsia yang digunakan oleh ramai Top Earner dalam online bisnis.
Ilmu ini jarang diajar atau dibuka oleh sesiapa pun. Cara ini agak
membahaya tetapi sangat berkesan. Sesiapa yang ingin mendalaminya
saya sangat menggalakkan. Saya belum mengusai sepenuhnya.

Hasilnya setiap kali mereka meletakkan video ke dalam youtube, video
mereka akan mendapat tempat pertama dimuka hadapan. Walaupun mereka
meletakkan video tersebut berkali kali, video mereka tetap berada
dimuka hadapan

Ini merupakan "abang besar" dalam dunia promosi online. Setelah saya
selidiki rupanya mereka menggunakan perisian berbayar untuk meningkat
kan views didalam youtube secara "tipu". Biasanya pada hari pertama
mereka upload video tersebut, mereka akan meningkatkan view kepada
20 hingga 30 ribu, maka disebabkan youtube telah pun dibeli oleh
google, maka mereka menggunakan cara yang sama bagaimana mereka
menjejaki sesuatu key word search. Jadi jika video mereka telah
pun mempunyai views yang tinggi maka video mereka akan biasanya berada
pada muka pertama.

Perisian yang sering mereka gunakan adalah Tube Increaser.

Saya telah pun dapat perisian tesebut secara hack untuk registered
version, tetapi saya masih lagi belum menjumpai rahsia mereka bagaimana
mereka menggunakan perisian tersebut. Saya telah pun mengikuti
cara-cara yang diberikan tetapi masih belum menunjukkan sebarang
hasil. Bila saya menghubungi upline di USA mereka teragak2 untuk
berkongsi ilmu tesebut, maka saya tahu itu merupakan rahsia besar
mereka.

Jika ada sesiapa yang berada didalam group ini dan sudah pun mengerahui
dan menguasai ilmu tersebut, saya amat berharap supaya dapat berkongsi
dengan saya rahsia sebenar penggunaan Tube Increaser ini.

Walaubagaimana pun saya akan cuba mencungkil hingga keakar umbi
bagaimana mereka menggunakan ilmu ini, dan sekiranya saya terjumpa,
maka andalah orang pertama saya akan kongsi bersama, InsyaAllah.


http://www.website4free.ws/gdi.html
*******************************************************************
Terima Kasih
Dazarul Hj.Mohd Badarudin
+6 013-5305307
http://www.website4free.ws/gdi.html
Ipoh, 31350 Perak, MALAYSIA.

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?nEzMjKwstCycHAzMzGzMtGa0zGyc7KwszA==

No comments:

Post a Comment