Friday, December 18, 2009

Nurul, gunakan upline atau saya anda sepenuhnya

******************************************************
Jadikan perniagaan anda auto-pilot. Bergerak sendiri, mencari
pelanggan sendiri, menjual barangan sendiri dan berkembang sendiri.
http://www.website4free.ws/gdi.html
******************************************************

Nurul,

Salah satu cara untk mendapatkan downline dengan cepat

Pada minggu lepas, terdapat seorang network saya yang agak jauh
levelnya di dalam GDI datang melawat saya di Petaling Jaya. Sahabat
tersebut berasal dari Lumut Perak. Dia datang melawat saudara
maranya di Kg Kerinchi Kuala Lumpur. Jadi sudah terlanjur berada di
Kuala Lumpur, terus dia menalipon saya dan merancang untuk berjumpa
pada sebelah malam. Sahabat tersebut baru menyertai GDI tiga hari
yang lalu. Saya memang tidak mengenalinya kecuali dia mengenali saya
melalui laman web saya.

Walau pun dia sudah pun berada pada level yang ketujuh saya,
maknanya apa yang dilakukan di didalam networknya tidak memberi
apa-apa faedah kepada saya, tetapi jangan lupa ia akan memberikan
faedah kepada sebagaian network saya.
Apa-apa yang memberikan faedah kepada network anda secara tidak
langsung akan memberikan faedah kepada anda. Oleh itu jangan teagak-
agak untuk membantu walaupun yang datang itu bukan dari group atau
network anda sendiri.

Sahabat tersebut datang pada malam tersebut bersama-sama dua orang
saudaranya dan seorang sahabat lain. Kami bersembang hingga agak
larut malam sedikit. Pada peringkat permulaannya kawan pada sahabat
tersebut mempromosikan satu perniagaan multi level yang sedang
dilakukannya. Dia merupakan seorang yang agak berjaya didalam
perniagaan tersebut. Saya pun berjanji yang saya akan melihat dengan
teliti perniagaan tersebut.

Selepas itu sahabat tadi mula bertanyakan serba sedikit mengenai
GDI dan cara untuk mengembangkan perniagaan GDI. Saya mula
menerangkan, dan seperti biasa saya akan mengambil masa satu hingga
dua jam untuk menerangkan sesejelas yang mungkin.

Disingkatkan cerita, pada penghujung per'sembangan' tersebut,
ketiga-tiga yang hadir terus "registered" GDI dan begitu semangat
sehingga hari ini. Mereka mengembangkan perniagaan GDI dengan pantas
dan begitu sistematik. Saya kagum terhadap mereka.

Jadi point yang ingin saya ketengahkan disini, Jika anda tinggal
dipersekitaran Kuala Lumpur atau di Selangor, gunakan kesempatan
ini. Gunakan saya atau "upline" anda sebaik mungkin, terutama untuk
megembangkan perniagaan GDI anda. Saya bukanlah pandai untuk
menyakinkan orang untuk menyertai GDI, tetapi saya mungkin ada
sedikit maklumat yang mereka belum ketahui lagi dan mungkin juga
itulah maklumat yang mereka perlukan untuk membuat keputusan
bagi menyertai GDI.

Bawa kawan-kawan anda terutama disebelah malam untuk bersembang-sembang
kosong dengan saya, menge'teh' di kedai 'kopi', jangan kira dari group
mana atau level yang keberapa sekali pun. Biar kita sama2 berbincang
tentang GDI, biar sahabat2 anda bertanya tentang GDI, mana tahu Tuhan
bukakan hati mereka untuk mengembangkan network anda.

Dan secara tak langsung ini akan membantu anda untuk mendapatkan
downline.

Semoga anda akan "mengunakan" saya untuk mengembangkan network anda
dan tidak sia-sia anda menyertai program affiliate GDI.

http://www.website4free.ws/gdi.html
**********************************************************
Terima Kasih
Dazarul Hj.Mohd Badarudin
+6 013-5305307
http://www.website4free.ws/gdi.html
Ipoh, 31350 Perak, MALAYSIA.

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?nEzMjKwstCycHAzMzGzMtGa0zGyc7KyszA==

No comments:

Post a Comment