Wednesday, December 9, 2009

Nurul Lihat dulu langkah ke 4 dalam AutoMLMAnda

********************************************************************
Jadikan perniagaan anda auto-pilot. Bergerak sendiri, mencari
pelanggan sendiri, menjual barangan sendiri dan berkembang sendiri.
http://www.website4free.ws/gdi.html
********************************************************************

Nurul

Langkah ke-4. Dalam AutoMLMAnda
Lihat dulu perniagaan utama penaja anda.

Itu merupakan cadangan di langkah ke-4 di dalam page AutoMLMAnda.
Adakah anda sudah melihat perniagaan utama penaja anda? Jika belum
kembali semula ke AutoMLMAnda dan lihat apakah perniagaan utama
penaja anda.

Kenapa ini penting?

Sekiranya anda mengambil kesemua yang ada didalam sistem AutoMLMAnda,
maka email yang sedang anda baca ini juga akan menjadi milik anda.
Sekiranya anda langkau langkah-4, maka akan berlaku perkara yang
sama. Subscriber anda tidak akan melihat perniagaan utama anda yang
anda promosikan didalam website anda. Anda sendiri faham jika orang
tidak melawat perniagaan utama tersebut, maka tidak adalah peluang
untuk mendapatkan pembeli.

Jadi samada anda ingin menyertai atau membeli barangan perniagaan
utama penaja anda atau tidak, itu tidak penting, tetapi meluangkan
masa untuk melihat apa yang diniagakan itu adalah penting, supaya
anda juga akan mendapat layanan yang sama dari subscriber anda.

********************************************************************

Saya Hafiz dari Selama, Perak.
Saya terjumpa autoMLManda ini dari salah satu video didalam youtube.
Jadi peringkat permulaan saya hanyalah merupakan subsriber biasa,
yang hanya mengikuti perkembangan autoMLMAnda, sebab saya sendiri
tak tau bagaimana ianya berfungsi.

Tetapi selepas seminggu, saya mula faham dan mula mendaftar website
dan aweber, saya set kan perniagaan saya sebiji macam Automlmanda
menerusi video yang diberikan.

Saya sangat sangat sangat sangat terkejut, kerana dalam masa
seminggu saya dapati saya sudah memiliki 16 subscriber, 3 daripadanya
telah mendaftar GDI, 2 telah daftar aweber dan ada 2 orang membeli
barangan utama saya (saya jual ubat tenaga batin, sapa nak nanti cari
saya). Ini merupakan pencapaian terhebat saya dalam masa 5 tahun didalam
industri online bisnis. Itu pun belum lagi saya habis mengikuti
langkah2 promosi yang diajarkan dalam autoMLMAnda. Video youtube pun
belum buat lagi, kalau dah buat nanti saya rasa perniagaan saya akan
meningkat lebih lagi dan lagi dan lagi.....

Terima kasih pada sapa saja yang ciptakan automlmanda ini. Memang
hebat dan menarik. Saya rasa kat Malaysia ini belum ada lagi cara
macam ni, syukur kerana saya merupakan antara orang yang terawal
menyertainya.

Hafiz Abd Rahman, Selama Perak.

http://www.website4free.ws/gdi.html
********************************************************************


Terima Kasih
Dazarul Hj.Mohd Badarudin
+6 013-5305307
http://www.website4free.ws/gdi.html
Ipoh, 31350 Perak, MALAYSIA.

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?nEzMjKwstCycHAzMzGzMtGa0zGyc7KwsbA==

No comments:

Post a Comment