Saturday, November 28, 2009

Nurul, Dengarlah cerita Razali kali ini.

*************************************************
Setupkan sistem marketing anda yang boleh menarik ramai prospect.
dan mampu bergerak dengan sendirinya
http://www.website4free.ws/gdi.html
*************************************************

Jangan percaya dengan kata-kata saya terlebih dahulu
Nurul.

Seorang kawan saya begitu struggled lebih daripada 2 tahun dan
sekarang lihat apa yang telah dia lakukan...RIDICULOUS!

" Saya telah melakukan perniagaan jualan langsung semenjak 12 tahun
dahulu, dan kehidupan saya turun naik didalam perniagaan ini.

Selepas itu saya cuba meningkatkan jualan saya melalui internet,
kerana nampaknya begitu mudah membuat jualan melalui internet.
Tetapi sebelum itu saya mula minat menyertai perniagaan internet
yang lain, kerana modalnya tidaklah besar dan juga maklumat yang
saya perolehi daripada upline dan juga melalui web mereka,
kesemuanya menunjukkan begitu mudah untuk kita buat duit dengan
program mereka.

Ciss...saya silap besar.

Sekarang baru saya faham mengapa 97% usahawan internet gagal
mengembangkan perniagaan mereka. Setiap hari anda akan berasa
kegagalan tersebut. Hantar iklan tiada siapa yang layan. Buat web
tiada siapa yang masuk. Promote pada keluarga dan rakan, takda
siapa yang nak join, kalau ada pun join kerana simpati. Sedangkan
perniagaan itu saya rasa sangat hebat.

Jumpa balik upline saya meminta nasihat kerana saya rasa dia buat
duit yang banyak dalam MLM tersebut. Saya ikut semua nasihatnya
tapi hasilnya sangat tidak memuaskan hati saya.

Saya mula membeli leads dalam internet dan spend duit yang banyak
untuk itu, mula call kesana kemari, hadiri meeting sana dan sini,
sibuk pujuk orang lain join bisnes saya.

Selepas setahun semangat saya mula luntur dan hampir hilang terus.
Dan yang paling parah saya mula pokai, duit simpanan sudah hampir
tiada. Sebenarnya saya rasa saya habis duit tiga kali ganda
berbanding apa yang saya perolehi. Saya dah mula rasa yang saya tak
boleh pergi mana-mana dalam dunia internet marketing.

Selepas setahun mengalami nasib yang tak menentu dalam perniagaan
internet ini, saya buat garis panduan yang saya akan mencari peluang
atau ilmu atau pelajaran terakhir dalam bidang promosi ini untuk
perniagaan saya. Kalau tak boleh jugak saya terpaksa kembali
bekerja, sebab saya pun dah tak tahan setiap hari isteri berleter
pasal tak cukup duit.

Pada satu subuh, waktu semua orang dah tidur, saya seperti biasa
duk surf internet mencari sesuatu yang tak pasti, sambil berdoa
semoga tuhan tunjukkan sesuatu untuk saya terus menceburi
bidang ini, supaya saya dapat menjana pendapatan, kalau tak
lumayan pun, dapat sara anak bini pun dah cukup.

Entah macamana saya terjumpa satu video mengenai AutoMLMAnda,
tapi masih ragu2 lagi, tak tau nak cuba ke tidak, tapi nampak
macam percuma, so, apa salahnya saya cuba tengok2 apa
yang nak didagangkan disini.

Tapi bila saya masuk kedalam AutoMLMAnda, saya terkejut,
kesemua ilmu internet marketing yang terkini dan yang saya sendiri
pun tak tau mengenainya diberikan secara percuma, macamana
pereka ni boleh bagi FREE, sedangkan saya dulu terpaksa bayar
dengan harga yang mahal, itu pun dapat tak seterperinci seperti ini.
Saya mengucapkan berbanyak terima kasih kepada Saudara Mazelan,
dan saya hantarkan email ini atas permintaannya kerana saya sgt
menghargai web AutoMLMAnda.

Yang paling best dalam AutoMLMAnda, walau pun orang tak join
perniagaan utama saya, tapi saya masih tetap buat duit dengan
program yang lain. Syabas sekali lagi.

Satu lagi perkara, sekarang saya tak perlu lagi bayar bil telipon
mahal-mahal kerana saya jarang sekali talipon orang lain, kerana
perniagaan saya bergerak sendiri dengan segala ilmu di AutoMLMAnda.

Setelah beberapa minggu di AutoMLMAnda saya mendapat lead
lebih banyak daripada yang saya perolehi selama setahun
membuat perniagaan secara manual.

Ia sangat menabjudkan kepada diri saya dan juga kepada duit
dalam poket saya, terima kasih sekali lagi.

- Razali Ibrahim,
Senggarang, Batu Pahat Johor.


Lebih setahun Razali menghadapi zaman kegelapan didalam
dunia networking dan dia tidak pernah putus asa. Sekalung tahniah
untuknya.

Dalam masa beberapa minggu ia didalam AutoMLMAnda telah
berjaya mendapatkan lebih ramai prospect berbanding masa
setahun dia tidak berada dalam AutoMLMAnda.

dan sekarang Nurul, anda juga mempunyai peluang yang sama
menggunakan AutoMLMAnda untuk mendapatkan kejayaan seperti
Razali.

Sudahkah anda bersedia Nurul?

http://www.website4free.ws/gdi.html
*****************************************

Inilah masa untuk anda membina network anda sendiri,
gunakan GDI untuk website dan Awaber sebagai autoresponder.
Gunakan landing page dan buat website anda sendiri dengan
ilmu yang diajar didalam AutoMLMAnda disamping menjana
pendapatan anda sendiri. Bersama-sama kita menjadi golongan
elite didalam dunia networking.

Dengan cara ini sahaja anda boleh mendapat pulangan lumayan
melalui pendapatan dalam internet......
Sertai 3% golongan elite tersebut

http://www.website4free.ws/gdi.html
***********************************************
Terima Kasih
Dazarul Hj.Mohd Badarudin
+6 013-5305307
http://www.website4free.ws/gdi.html
Ipoh, 31350 Perak, MALAYSIA.

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?nEzMjKwstCycHAzMzGzMtGa0zGyc7KzMrA==

No comments:

Post a Comment