Thursday, November 26, 2009

Nurul, adakah anda ingin tahu rahsia orang hebat dalam network?

*************************************************
Setupkan sistem marketing anda yang boleh menarik ramai prospect.
dan mampu bergerak dengan sendirinya
http://www.website4free.ws/gdi.html
*************************************************

"Bila saya mulakan dengan AutoMLMAnda minggu lepas, walaupun masa tu
web AutoMLMAnda masih dalam pembikinan 70% siap, saya betul2 tiada
pengalaman lansung dalam network marketing.

Dalam beberapa jam sahaja saya sudah dapat setup perniagaan saya
sendiri dan saya boleh mulakan campaign saya sendiri.

Dalam beberapa hari sahaja saya sudah dapat beberapa lead. Saya yakin
dalam masa yang singkat saya akan dapat leads 10-20 setiap hari.
Masuk hari ini saya sudah ada 3 orang yang sign up perniagaan saya.
Saya pasti ia akan bertambah lagi.

Kalau saya yang tak ada pengalaman boleh buat dalam masa yang singkat
saya yakin orang lain yang dah banyak pengalaman tentu lebih hebat
lagi. Dan yang paling hebat, saya nak ucapkan terima kasih pada
AutoMLMAnda, kerana anda bagi ilmu ini secara percuma...terima
kasih banyak2"

-Roslan Abd Hamid, Segamat Johor

*************************************************

Hi Nurul

Semalam kita sentuh bagaimana TOP earners tidak mengejar sahabat dan
keluarga terdekat mereka. Mereka hanya menumpukan kepada

PROMOSI YANG MENARIK

Jadi disini tumpuan anda: 2 target markets.

1) Pertama orang yang membuat Network Marketing

2) Kedua, orang yang sangat tekun mencari peluang didalam network
marketing.

Sebenarnya mereka tidak mengambil kira tentang perniagaan anda atau
betapa hebatnya produk anda atau betapa gahnya kompani anda.

Mereka telah pun anda perniagaan sendiri..dan yang sebenarnya mereka
97% daripada 100% bercakap tentang kerugian daripada keuntungan.

Jadi sebenarnya apakah yang mereka inginkan, mereka ingin kan orang
yang boleh menunjukkan bagaimana mereka boleh buat duit dan bagaimana
untuk marketkan perniagaan mereka.

Jadi untuk memudahkan anda AutoMLMAnda telah menyiapkan kesemua
perkara tersebut untuk anda menjadi seorang leader yang hebat dan
anda juga dapat mengajar ilmu karketing kepada downline anda.

Kesemua kerja berat tersebut telah dilakukan telebih dahulu didalam
AutoMLMAnda dan yang perlu anda lakukan hanyalah mengikut step
by step didalamnya.

Secara automatik anda sedang mengajar penggunaan youtube, myspca
facebook, twitter dana berbagai-bagai lagi ilmu didalam dunia network
marketing.

Kita jumpa lagi esok untuk pengetahuan yang seterusnya.

http://www.website4free.ws/gdi.html
***********************************************
Terima Kasih
Dazarul Hj.Mohd Badarudin
+6 013-5305307
http://www.website4free.ws/gdi.html
Ipoh, 31350 Perak, MALAYSIA.

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?nEzMjKwstCycHAzMzGzMtGa0zGyc7KzMzA==

No comments:

Post a Comment